SELAMAT HARI LAHIR MAMA

Hari ini ibuku dilahirkan, di lahirkan dari keluarga yang sederaha,
lahir di hospital daerah, ibuku aku memanggil mu dengan panggilan mama.


Genap  umur mama 40 tahun,
Genap 21 tahun mama menjadi ibuku,
Terlampau banyak pengorbanan yang mama telah lakukan,
Terlampau banyak seksaan yang mama telan,

Akan ku buktikan bahawa aku akan merubah kehidupan sekarang dengan usaha yang keras,
Doakan diriku untuk menjadi anak yang soleh, dan berjanji akan memastikan setiap insan yang memandang rendah akan melihat kejayaan yang anak - anak mama zahirkan.


Mama lahir pada tanggal 31 Ogos..
Tarikh keramat negara dan keramat kehidupan aku..

SAYA SAYANG MAMA SAYA...




untuk mama..

ps: tidak sabar mahu mempunyai kereta sendiri bawa mama..

Penulis : mesintaip ~ Blog yang mengisi masa Lapang = = " ~

Artikel SELAMAT HARI LAHIR MAMA publish oleh mesintaip pada hari Friday 31 August 2012.Semoga Anda mendapat Pengalaman yang baru . Mempunyai 2 mendoakan saya menjadi HEBAT!!.. haha di postingan SELAMAT HARI LAHIR MAMA
 

2 comments:

Gua Blog