BARCELONA VS REAL MADRID


Gonzalo Higuain dan Cristiano Ronaldo talah menjaringkan gol menjadikan Real Madrid menewaskan Barcelona 2-1 untuk memenangi Piala Super Sepanyol bola sepak buat kali pertama dalam tempoh empat tahun.

Lionel Messi mendapat kembali gol untuk Barcelona dalam masa kecederaan separuh masa pertama di stadium Santiago Bernabeu Madrid malam tadi selepas rakan sepasukan Adriano telah diusir. Barca memenangi pembukaan permainan 3-2 di Nou Camp minggu lalu.

Dengan siri dua permainan yang diikat iaitu 4-4, Real menang dengan jariangan di tempat lawan.  Real Madrid kali pertama memenanginya, dan sedang mula mempertahankan kejuaraan liga dengan seri dan kerugian, menewaskan Barca di rumah dalam lapan percubaan.


"Kami bersedia untuk perlawanan ini walaupun kami di jangka tidak dalam keadaan yang baik dalam liga," kapten Real, Iker Casillas memberitahu laman web pasukannya. "Peminat berhak dan ia adalah hadiah untuk mereka. Mereka boleh melihat bahawa pasukan itu masih lagi menjadi. "



ps: walaupun kalah BARCELONA tetap di hati

Penulis : mesintaip ~ Blog yang mengisi masa Lapang = = " ~

Artikel BARCELONA VS REAL MADRID publish oleh mesintaip pada hari Thursday 30 August 2012.Semoga Anda mendapat Pengalaman yang baru . Mempunyai 2 mendoakan saya menjadi HEBAT!!.. haha di postingan BARCELONA VS REAL MADRID
 

2 comments:

Gua Blog