Dapat Temuduga Eksekutif

OMG!!...


Aku dapat peluang temudga daripada satu malaysia yang mintak, di senarai pendek antara 11 orang yang dapat.. Peh!!..


Cam x caye, syukur... Tpi baru Temuduga kan?.. Doakan dapat..

Siap bagi map ke tempat tersebut.. tempat nya kat uniten...gasenye korang da tahu Uniten itu u bagi syarikat mane.. dan da dapat jangka kan aku di panggil Temuduga oleh syarikat mane.. hehehe


Rezeki dari Allah, jika itu kerja aku aku redha, jika itu rezeki aku, IsyaAllah...
Umur sudah semakin meningkat..



ps: aku nak kahwin cepat deh.. :)

Penulis : mesintaip ~ Blog yang mengisi masa Lapang = = " ~

Artikel Dapat Temuduga Eksekutif publish oleh mesintaip pada hari Saturday 25 August 2012.Semoga Anda mendapat Pengalaman yang baru . Mempunyai 0 mendoakan saya menjadi HEBAT!!.. haha di postingan Dapat Temuduga Eksekutif
 

0 comments:

Post a Comment

Gua Blog